hsezenysr Merhabalar 5+6 hamileyim geçen hafta keseyi gördük bu haftada bebeği ve kalp atıslarını dinledik doktorumuz 96 olduğunu zayıf olduğunu 100 ve üzeri olması gerektiğini söyledi haftaya tekrar cagırdı bu şekilde olup düzelen varmı?
_Mother_ hsezenysr haftası küçük canım çok stres yapma ben 7 haftalık iken duyamadım doktorum çok umut bağlam demişti ama 8+3 de duydum kalp atışını
dogakartal hsezenysr banada aynısın dedi korkmuştuk hatta ama haftaysa gel demişti haftaya gittiğimde çok daha iyiydi🌸
Gizemynk hsezenysr bana da iki doktor kalbi zayıf bir iki güne durur dedi.dün başka bir doktora gittik geç döllenme olduğunu aslında 5+6 hafta olduğunu ona göre de normal olduğunu söyledi .bir hafta sonra kontrole gidecem .çok ağladım üzüldüm ilk ama dün içim rahatladı doktor öyle söyleyince .hemen ümitsizliğe kapılma 🙏🏻
hsezenysr İstemsizce endişeleniyorum elimde değil ilk gebeliğim umarım haftaya düzelmiş olur teşekkür ederim _Mother_
hsezenysr Çok kücük olduğundan da bu şekilde görmüş olabiliriz ama yapabilecek birşeyiniz yok herşey bebege kalmış o tutunursa tutunur muhtemelen tutunur ama net bişey diyemem dedi acıkcası bu konusması beni etkiledi umarım bende sizin gibi haftaya düzelmiş bir şekilde kalp atislarini dinlerim üzerimden büyük bir yük kalkar ❤ dogakartal
Gizemynk Moz sat a göre bugün 7+0 ım.ama dünki doktorun ölçüsüne göre 6+0 ım.diğer iki doktor keseyi ölçüyordu hep ona göre yorum yapıyorlardı.dünki doktor bebeği ölçtü .nabız söylemedi sadece normal şuana göre dedi