Kızlar 👋🏻 selam ☺️☺️
Nasılsınız, nasıl gidiyor hamilelik serüveniniz?
Biz 28+3 deyiz. Bugün göbüşüm ağrıyor sanki aşağı doğru çekim olduğundan ağır geliyor bana 😂 ikinci gebeliğim ve iç karnımın dar olduğunu düşündüğüm için ğöbüşüm baya büyük 🤭 hatta insanlar hep söylüyor çok büyük falan diye, hayır onlara neyse 🤭
Bu göbek ağrısı sizde de var mı? Doktoruma soracağım ama önce sizlerlede konuşmak isterim 💋🥰