Zehranisa25 benim bebeğim ilk bir ay yastıksız asla yatmadı. İnce bi yastık yaptık ona onda yatırdım ama şimdi yastıksız yatırmaya alıştırdım iki aydır hemen hemen yastık kullanmıyorum çoğu zaman. Arada bir kullanıyorum oda uyuyo yattığı yerin sıcaklığı değişince uyanıyor diye öylece bırakıyorum. Emerek uyuyosa da yastıksız yatırıyorum olduğu yerde