Eylooo Kızlar değeri yüksek olup kaçıncı haftada aldılar bebişi ? Bugün gittim 35 haftalığım yüksek çıktı değerim ciğer geliştirici bugün vurdum yarında yaptırıcam . Sezaryen olucak kaçına kadar beklenir bilginiz var mı ?