Brckrm34 Merhaba arkadaşlar 7+2 haftalık hamileyim 2 gündür çok az kahverengi akıntım vardı suan peçeteye açık pembe akıntı geldi. Doktora gitsem mi yaşayan var mı. Cevaplar için teşekkürler