Gzde_defne aslında ben ağustosun başında gebelik düşündüğümü söyledim ve jinekolojik muayene oldu. Doktor yumurta sayın fazla dedi. Regl döngüm 40-45 günde bir oluyor o da maalesef yumurtlama süresini uzatıyor. Folik asit kullanmaya başla dedi. Yumurta sayın fazla olduğundan döngün uzuyor diye söyledi. Ama bende bir hormon testi yaptırmak istedim tekrardan bir randevu aldım. Sizin peki döngünüz nasıl. D vitamini, demir, magnezyum önemliymiş diye biliyorum :)