Nursena42 Kızlar gebeliğim 33 haftalık bugün sol böbrek ağrısı ile uyandım doktora kontrolum vardı gittiğimde nst de hafif sancı çıkmış progestan başlattı. Erken doğum olabilir dedi. Bu durumu yaşayan var mı ne ile sonuçlandı açıkçası biraz korkuyorum.
merve_Hilal Nursena42 ben yaşadım ağrım yoktu normal kontrole gitmistim 32+6 da sancı çıktı progestan verdi kullandim 3 defa sonra onu kullandıkça sancım oldu bende biraktm suan 35+3 üz bi skntim yok iyiyim
Fatma2123 Nursena42 bende yasadim adalt ve progestan kullandim 35 e kadad sonra kesti gelcekse gelcek artik dedi engel olmucaz dedi simdi 38 e gircem ne gelen var bekliyoruz😊
Sakineoncu Nursena42 32.haftada sağ kasık ağrısı ile gitmiştim ve 1 cm açıklık çıkmıştı sanci çıkmadı ama 3 haftadır progestan igne fitil ve adalat hap kullanıyorum
Asu_moi Canım korkma sakin ol,aynısı geçen hafta bana oldu nerdeyse doğum sancısı değerinde cıktı benim,progestan kullanıyorum bende hicbisey olmaz Allah’in izni ile🙏🏻kendini yorma dinlen,cok hareket etme bu süreçte bol su iç
Nursena42 Asu_moi Çalışır raporu almıştım geçen hafta böyle bir sorun hiç yoktu. Öğretmenim çok yorucu bir iş değil ama
Asu_moi Nursena42 eger ayarlayabilirsen bisüre dinlen bence🥰cok ayakta kalma,uzanmaya calıs bol su tüket hemen fark edicek Allah’in izniyle🌸🙏🏻
Nursena42 Fatma2123 ay inşallah benimde öyle olur. Ama sol böbrek ağrım durdurmuyor aşırı rahatsız ediyor. 6 aylıkken de sağ böbreğimde olmuştu 1 hafta sürmüştü.