0203-adenim 15+2 haftalık hamileyim son günler de tansiyonum sürekli düşüyor dışarı çıkmaya korkuyorum artık sizde böyle bir durum yaşadıysanız nasıl düzeliyor bit yöntemi var mı??
0203-adenim Emel5805 evet bende bir gün dışarı çıkmıştım bayılmak üzereydim eşimle acile gittik serum taktılar ama o günlük iyi oldum sonra gene aynı şekil devam ediyor