Ssmdk yaaa çok sevindim canım Allaha şükürler olsun ki bununla uğraşmak zorunda kalmadın. Her laboratuvarın sonucu farklı olabiliyor, özellikle devlet hastanelerinin sonuçlarına çok güvenmemek lazım. Küçük bir ilde yaşıyorum özel hastanedeki doktorum devlet hastanesinin laboratuvarında sorun olduğunu, bu kadar fazla enfeksiyonun pozitif çıkmasının mümkün olmadığını söyledi