gurel 29+2 ikizlere hamileyim, İdrar yolu enfeksiyonu için antibiyotik kullanıyorum bugün 6. Gün ama akıntım azalmadı çoğaldı gibi acaba akıntı ile mi atiliyor vücuttan bilgisi olan var mıdır?
Crnklcc gurel bende aynı şekilde 6. Haftamda başladım kullanmaya yarın ilacım bitiyor ama 2 gündür akıntım arttı. Hangi ilacı kullaniyorsunuz
Havva_6165 gurel akıntının gelmesi iyi diye biliyorum Bende bayadır antibiyotik kullanıyorum günlük bez kullanıyorum baya akıntı oluyor