İyi akşamlar arkadaşlar, 4 yaşında bir kızım var bebekken mobilya beşik kullanmıştık içinde hediye gelen yatağıyla beraber, montessori oda yapınca beşiği yatağı satmıştım, şu an ikinci bebeğime hamileyim bu sefer Elele madre park yatak alacağım ama iç yatağı dahil değilmiş siz hangi iç yatağı tercih ettiniz acaba şu an kızım için orta sertlikte bir yaylı yatak kullanıyoruz çok memnunum ama bebek beşiği için yataklar hep sünger olarak geçiyor