Kızlar merhaba bir sorum olacak doktorum bana hamileliğin başından belli hep sol tarafına yat dedi ve bende hep sol tarafıma yatıyorum şuan 32+2 günlük hamileyim bebeğin kafası sol taraftaysa ve ben onun üstüne yatıyormuş gibi oluyorum bir sıkıntı olurmu ?