Merhaba anneler sizlerden bol dua bekliyorum bu ikinci bebeğim. İlki sezeryan olduğu için 2.5 yaşında kızım Buda sezeryan olacak . Yarın öğlen 2 de yatışım yapılacak bir sonraki gün doğum diye düşünüyorum . Biraz gerginim devlette doğum yapacagım ilk kızımı özelde doğurmuştum . Spinal olucak sorularınızıda alabilirim sezeryanla ilgili aklınıza takılan varsa ilk tecrübeme göre yanıtlayabilirim