Sunnyy76 Kızlar adetim gecikti 25 gün önce yumurta çatlatma iğnesi oldum bugün testim pozitif çıktı ama korkuyorum ya dış gebelikse
Birkucukmutluluk Sunnyy76 kan tahlili verin sonrada doktor ultrasondan bakar içinizi ferah tutun kötü düşünmeyin ama doktor kontrolünü de ihmal etmeyin hayırlı olsun ☺️
Elif-ada- Sunnyy76 Adetiniz kacgun gecikti bende iğne olmadım ama klomen kullandım Catlamanin 17.gunu bugun 3 Eylül adet olmam gerekiyordu olmadım bugünde yok dün test yaptım negatif iğneden 25 gün sonramı pozitif gördünüz betaniz kaç çıktı
Sunnyy76 Elif-ada- canım ben 7 Ağustos tan 5 gün önce femara kullandım sonra 7ağustosta çatlatma iğnesi vuruldum şimdi 4 haftalık hamileyim