bsraltinsk Arkadaşlar merhaba 39. haftadayim bebeğim kanala girmedi. Kanal ve bebeğin kafası arasında 10 cmlik bı mesafe var. Doktorum sez önerdi ve çarşamba gunune randevu aldık bugün. Ancak şu an çok sık şekilde kasilmalarim da var acaba normal gelir mi? Böyle durum yaşayan var mı merak ediyorum.
Esrature Sanırım 40 hafta oldunuz, nasıl ilerledi süreç :( Ben de 38+1im henüz kanala girmedi, doktorum 1 hafta daha girmez diyor