Sevay1 benim adetime üç gün kala ovülasyon testini yapmaya başladım. Üç gün üst üste pozitif gördüm. Adet günümde de adet görmeyince tablet test yaptım pozitif çıktı. Akşama kan vermeye gittim o da pozitif çıktı beta 497 falandı :) ama benim testler bir gebenin günlüğüne ait. Bu ne kadar doğru bilemem.