Arkadaslar ayın 4 nde yatış yapacagım benim için bol bol dua edin lütfen sezeryan olacak allahın izniyle bebek baya aşağıdaymış ama sezeryan zorunlu olacak benim gibi optimed hastanesinde oğuzhan bey e doğum yapanlar gelin konusalım süreç nasıl ilerliyor