Ceylin-009 evet benim 1 kaybettiğim kızım var 1 de sağlıklı kızım var her ikisinde de tuttu aslında bunda erkek gösteriyor bakalım tutacak mı yarın öğreneceğim çoğunluk tutuyor gibi gönlümüzce olsun 💝 aslında benim yüzük testinde de kız kız erkek çıkıyor 2 kız tüm hurafeler de tutuyor 😂😅 3. Ye Allah büyüktür