RukiyeeeeeeAG bilgeeS Bebek kanala girdiği için ağrı olur demişti doktorum 35 haftalıkken başladı benim:(
Melike_00 RukiyeeeeeeAG karnınız düştü mü peki kanala girince göbek düşmesi olurmuş. Benim oğlan girmedi o zaman karnım hala düşmemiş her gün bakıyorum aynada
RukiyeeeeeeAG Melike_00 benimki de düşmedi doğuma gittiğimde de aynıydı hatta annemler karnın düşmemiş doğumuna daha var demişlerdi ama alakası yok
M-Urass_Mom Doğum kanalına girmek zorunda değil genital bölge kemiklerinizde ağrı hissediyorsanız. Benim baş aşağı sefalik pozisyonda haftalardır fakat kanalda değil henüz. Yine de aynı ağrıyı ben de yaşıyorum. Kafasının ağırlığından dolayı ağrın dedi doktorum
Mercimekannesi45 M-Urass_Mom aynı bende sizin gibi öyleyim birde iri bebek dedi doktor fena bir ağrı ayakta durdurmuyor
M-Urass_Mom Mercimekannesi45 Bizimki kilo bakımından biraz önden gidiyor ama iri bebek değil. Kafası biraz büyük sadece 🥲