Ne kadar zor değil mi? Önce çift çizgiyi bekle, gör göreme stres ol, sonra betanın sağlıklı artmasını bekle, sonra keseyi görmeyi, keseden sonra içinin dolmasını bekle, içi dolsun sağlıkla büyümesini bekle haftasını yakalamasını bekle, kalbinin atmasını bekle, kalbi atsın durmasın diye bekle, ikili test ftal dna hep endişe hep korku. Hamileyim oh diyip arkana yaslanamıyorsun. Gerçekten çok zor allah kimseyi bebeğiyle de sağlığıyla da sınamasın. Çok zor yorucu ve yıpratıcı bir süreç…