Allah korusun hiçbirimizin başına gelmesin ama iki defa gelişim geriliği yaşayan var mı? İlk bebeğim haftasından iki hafta geride kalmıştı sonra da zorunlu kürtaj oldum. Şimdi ise yalnızca 3 gün geride haftasından ama çok korkuyorum sizde nasıldı durumlar? Kan sulandırıcı kullanıyorum bu arada her ikisinde de