Mem Kızlar özel sektörde çalışıyorum izin konusunda net bir bilgim yok Kasım sonu Aralık başı doğum olabilir dedi normal istediğim için bu izin konusunda 30 haftadan önce rapor alıp öyle mi ayrılsam yoksa doğuma az kala mı? Ayrılsam bilemedim doğum öncesi iznimi kullanmak istemiyorum bilen anneler yardımcı olabilir mi?
Yeniyeniden Mem valla ben 32 zor bekliycem gibi geliyor ama bazıları çalışıyor sonra kullanıyor iznini
Bergamot Mem izin doğum öncesi 8 hafta doğum sonrası 8 hafta olur. Doğum öncesi izninizi kullanmak istemiyorsanız 32. Haftada çalışır raporu alırsınız kadın doğum uzmanından. Ancak 37. haftadan sonra izne ayrılmak zorundasınız 💕
HmerveK Mem Özelde çalışıyorum ve 37. Haftaya kadar çalıştım bebeğime daha fazla bakabilmek adına☺️Siz de dayanabiliyorsanız 37. Haftaya kadar çalışın sonrasında zaten mevzuat gereği çalışamaz raporu almalısınız☺️
aden026 Mem Ben de özel sektörde çalışıyorum 32 haftada izne ayrılabiliyoruz. 32 haftaya kadar çalışırsanız doğum öncesi 8 hafta doğum sonrası 8 hafta haklarımız var ücretli izin olarak. Ben şu anda 34′deyim 37′ye kadar çalışabilir raporu verdi doktorum. 36′da çıkacağım inşallah tam bir ay fazladan çalışmış olacağım yani doğum sonrasına kalacak bu bir ay hakkım. Doğum sonrası 3 ay doğum sonrası 1 ay kullanmış olacağım.
Serlut Bu tamamen sizin nasıl hissettiğinize bağlı. Kendinizde o gücü bulabiliyorsiniz 37. Haftaya kadar devam edin. Ben inşallah 32 de ayrılacağım. Çünkü ayaklarım çok şişiyor iyi hissetmiyorum.
Mem Serlut ay allah yardımcınız olsun ben daha 27 haftadayım ama gidebildiğim kadar gitmek istiyorum rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin ❤️
Mem Yeniyeniden ya Allah yardımcınız olsun bende suan iyi gidiyorum 27 haftadayım rabbim izin verirse gücümün yettiği kadar bakalım ☺️
Cepni 30dan önce izin kullanamazsınız bildigim kadarıyla en erken 32 de ayrilabiliyorsunuz özel sektörde. Ben 37ye kadar çalıştım izne ayrıldım 2 gün sonra 37+2 de de doğum yaptım 4 ayımı direk bebeğimle geciricem ama ben evden çalıştığım için idare ettim son haftalar çok zorladi yalan yok ama dayanabilirseniz ve ücretli izin bittiğinde işe döneceksiniz tüm 4 ayı bebekle geçirmek daha mantıklı tabiki sağlıkla kucağınıza alın inşallah🙏
Mem Cepni ya ne güzel bende sizin gibi sonrasında kullanmak istiyorum o yüzden sonuna kadar gitmek istiyorum umarım bende yapabilirim 🤍
Ahyeluz Cepni bebisiniznbayrli ugurlu bereketlu olsun insallah peki kullanamadiginiz 3 haftayi dogum sonrasina ekleyecekler degil mi
Mem Bergamot hm bunu bilmiyordum her şey yolunda giderse bu şekilde yapmak isterim daha çok zaman geçirmek istiyorum bebeğimle çok teşekkür ederim bu arada ❤️🍀
Mem aden026 maşallah ne güzel darısı bana olsun peki bu yeni yasayı duydunuz mu özel sektör de çalışan anneler için 1 yıllık doğum izni
aden026 Mem insallahhhh, dayanmaya çalışıyorum bende bu son bir haftdir çok zorlanıyorum ama doğum sonrasına daha çok lazım izin :( mecburen dayanmaya devam…. daha geçmedi yasadan diye biliyorum, söylenti vardı tek en son
Sevgikelebegi777 Mem merhaba devlet kadınlar çalışsın istemediği için sadece o haber dedikoduda kalır bence onaylanmaz