Benim sağ tarafta gelişen güzel bir yumurtam vardı o çatlamamış, sol taraftan bir tanesi çatlamış gelişip fkdkf
Doktor Bi hareketlenme görüyorum ama şimdi almayalım kan testi biraz bekleyelim dedi 😂 7’si normal adet günüm o gün gel bi bakalım dedi eğer negatifse de ilaç vercek direk başlatcak klomene
Anlattı o sağdaki neden çatlamadı diye, yumurta güzel gelişse de çatlayınca eğer sağlıklı olmayacaksa vücut onu çatlatmıyormuş
Yani muhtemelen benim sağdaki sağlıksızdı
Ama iğne vurulduğum için soldan geliştirdi bi tane çatlattı.
Vardı solda da ama diğeri kadar büyük değildi.Ama büyüklükle ilgisi yokmuş sağlıklı olan çatlarmış 😅 5 gün sabdericem bakalım 🥹 dua edermisiniz bana olumlu sonuçlar alayım