Özeldeki doktoruma en son bi ay önce gitmiştim . Şu an doktora göre 11 haftalık son adete göre 11+4 haftalık. Ağustosun sonunda doktor çağırmıştı yarın randevu alsam gitsem ikili test için erken mi yoksa bu haftada da yapılır mı. Devletteki doktor tam 12. Haftada çağırdı yani bu ayın 9unda yoksa bekleyip ona mı gitsem çok kafam karışık 🤔