Elifsvl Merhaba kızlarr🤭 37+2 olduk ilk gebeliğim ve doğum sancısı nasıl oluyor tam bilmiyorum. Yani sancım geldiği zaman anlar mıyım anlamaz mıyım diye çok tedirginim 😵💫 tecrübeli anneler aydınlatırsa çok sevinirim 🤭
Nurcanyks Elifsvl benim sancı degilde aniden belime gelen bı agriydi ve sonrasında nisanim gekmisti ve bu bel ağrısı gittikçe çoğalıyor ve duzenli araklarla geliyordu herkes sancı çekmiyor aslında ama o bile çok agriliydi benim yetersiz olduğu için sancı suni sanciyla dogurmustum
Valeriaa Elifsvl 5 dk bir gelen kramplar gibi oluyor sonra dakika gittikçe azalıyor benim öyle olmuştu en son doğuma yakında o ağrı daha yoğun oluyor ama korkmayın sağlıkla kucağına alırsınız inşallah
Nurcanyks Elifsvl o normel zaten sancılarınız düzenli gelse anlarsiniz mutlaka doğum belirtisi olduğunu ben aksamdan geçe boyu sabaha kadar çekmiştim o ağları düzenli ve sabaha karşı bir saat uyuduğunu hatırlıyorum sdaece