Ay artık bebişi taşıyamıyorum bacaklarım belim sırtım kalçam heryerimmm çok fena ağrıyor artık 🤕 Napsam doğumu başlatrm. Sancı arada oluyor ama geri gidiyor düzenli değil hiç randevu da bulamıyorum doktor yönlendirmesi ile direk doğuma alınır mıyım 40. Haftayı bekliyorm cuma günü yani kessin gidip artık suni sancı istycm devlet takipliyim devlette hiçbirşeyin yoksa eğer suni verir mi 40. Haftada🥲Hareket fln denedm geçen gece ama yok yapamyrdm heryerim birbirine dolandı 2-3 gün zar zor hareket ettm. Uzun oldu kusura bakmayın🌸