eminegk Kızlar 39+4 Günlüğüm bugün bebegimin hareketlerini çok fazla hissedemiyorum diye kontrole gittim ve amniyon sivi fazlaligi yani su fazlaligi var dediler ve 2 günde bir nst gel dediler. Normal doğum dedigim için zaten çok bi zamanim kalmadi ama nstde bebegimin kalp atislarinda biraz düzensizlik çıktı o da su fazlaligindan denildi. Benim gibi olan varmi ne yaptınız ne yapmam gerekir bilmiyorum
GozdeCemre eminegk eğer sıkıntılı bir durumsa kalp atışlarını etkiliyorsa normal doğum diye diretip bebeğinizin hayatını riske atmayın bence
GozdeCemre eminegk 40 haftaya gelmişsin olmadı suni sancı ile başlatsınlar yani neyini bekletiyorlar onu anlamadım