sutlukahve_ Betulceeblog sanırım daha bebek oluşmadan düşük yapmışsınız bende çok anlamam aslında ama öyle anladm ben
Betulceeblog sutlukahve_ Evet kese falan oluşmamıştı 2 kez yaşadım 2.sinde kanama alanımı temizlemek için kürtaj yaptı
Betulceeblog sutlukahve_ Çıksa kötü anlamda ne çıkıyor ki onu anlamadım benimde gördüklerim hep iyi falan niye yapılıyor o zaman
sutlukahve_ Betulceeblog yani genelde bebeğin boyu vs onlar çıkıyor bende 2 kez oldum patolojiden bisey çıktığını hiç görmedim
sutlukahve_ Betulceeblog en son kurtajimi haziran ayında olmuştum doktor korunmami tavsiye etti o yüzden korunuyorum ben
Betulceeblog sutlukahve_ Anladım. Umarım sağlıklı bir şekilde gebe kalırız ikimizde. Bende 1 temmuzda kürtaj olmuştum 28.günde oldum regl sizin çok geçmiş doktora gitmediniz mi ?
sutlukahve_ ogul_can aa gerçekten mi hayırlı olsun sağlıkla kucağına alırsın inşallah çok sevindim ❤️
sutlukahve_ Betulceeblog teşekkür ederim duphaston kullanıyorum işte adet olayım diye ilacim yeni bitti 10 gün içinde olunuyorms şuan olmasını bekliyorum ilkinde bende 40.gun olmuştum ama bu sefer hormonlar alt üst oldu benim