tospikk1 Merhaba anneler uygulamayı daha önce kullanmıştım. 2.hamileliğim ama takip yapamıyorum kayıt edemiyorum bebeğim kısmında blog yazıları var bebeğim hangi haftada hangi meyve büyüklüğü göremiyorum yardımcı olur mu biri bilen yazsın lütfen
Yazmelegi_ tospikk1 sağ altta daha fazla kısmına basıp ordan ayarlara basın bilgilerimi düzenle diyin bilgileri girin gelecek mi deneyin bi
mervemurat16 tospikk1 forum sağ alt köşedeki daha fazla kısmından ayarlara bölümünde ilgili alanları doldurarak bebeğinizin gelişimini takip edebilirsiniz