Allah hepimize bir bebişş nasip etsinn
Ben test yaptım ama cok ince bir hafif çizgiler çıkıyor
Karnımda aşırı şişkinlik
Gögüslerde oldukca hassasiyet
Her durumda ağlama durumu
Bel ağrısı ve sırt arısı aşırı yoğun
Ama testlerim hafif olarak çıkıyor yada negatif çıkıyor