Kizlar yerleşme kanaması yaşayan var mı ben çok korkuyorum yaaa yine düşük yapacam sanki iki gundur ara ara hafif pembemsi kanamam oluyor peceteye silinince aşırı derecede korkuyorum benim yaşadıklarımı yaşayıp düşük yapmayan var mı ? Ayrıca coraspirin ve günde iki kez progstan kullanıyorum