Benim de kızım olacak ama ben çok kustum şuan hersey yolunda eksi şeyler çok yemek istedim kızılcık aserdim hatta 😀 benim cildim de lekenme olmadı ama göbek de sivri 😀 normal de kız bebek de daha yaygın dururmus. Uyku problemi de yaşamadım sadece ilk ayda olmuştu