Ugurer7140 Kizlar 37+1 haftayiz bgn kntrolmz vardi zten 35 haftadan beri riskli dgumduk cger glstrici falan yedk derken bgn gttgmde dktru beklerken lavaboya gttm baktm ki camasrm her zmnknden fazla ıslanmış hatta pantolanm bile ıslanmıstı tabi doktoruma syledm smdi bana bi fitil verdi cocugun suyu degl smdilik cocuk iyi dedi fitili kullan yarn gel dedi mantardan falan olurmus sanırım byle bi drum yasayan varmı nst ye grdm sancı falan yok ama 3 cm aclma var dedi bilmiyrm suan ne olacak krkularım basladı 😭🧑🧑 szeryan olmak istyrm artk 15 gundur hastanelerden ck skldm
ozgeya Ugurer7140 açılman varsa ondan dolayı çok akıntı oluyor.benim de öyle oldu çamaşırım sırılsıklam oluyordu ama bebeğin suyu değil.normal yani.
Durununannesi80 Bn 19 haftalıgım canım bende tuvaletten snra dogruldugumda çamasıra öle bi su geliyoki anlatamam gun içinde işteyim çalısıyorum mecbur iş yerinde deiştiriyorun akıntıyla su karısık doktora gttiğimde sorcm
Ugurer7140 Bana bugun gyno lomakin diye bi fitil verdi aksam kullan yarn tkrar gel dedi 😪😪 her gtmem de alttan muayene olmaktan ck skldm