Sizce %100 erkek yada kız bebek denilmesi gerekmiyomu doktor doğunca belli olur dedi e illaki ama partidir alışveriştir emin olamazsam nasıl olacak yanılma payı cihazlarda %20 dedi sizcede erkekmii kız bebeklerde bacak arası bom boşmu bazen onlarında büyük olup erkek denilip kız olabiliyomuş bunu yaşamamak için yarında başka doktora gideceğim 🙏