Selmaeskci Geçen hafta pazartesi kan verdim değer 0.100 çıktı Salı çarşamba günü adet olmam lazımdı ancak gecikti ne yapabilirim gecikmenin 10-12 gününde evde test yapsam bişey çıkabilir mi