user__ezgi Birkatibe valla bence bu zamanlarda yapilan teshisler yanlis olabiliyor en iyisi 16 hafta ve sonrasi. doktorumuz 11.haftada %70 kiz demisti 16.haftada nur topu gibi bi oglumuz olcagini ogrenmistik😅
Melissadmr Birkatibe evet kendini hep sakladı o yüzden bende kız diye bekliyordum erkek olduğunu bugün öğrendim şok olduk. Hala alışamadım 😀
Birkatibe user__ezgi bizimki biz yüzde vermedi ama tahminini soyledi. 2 oğlumda direk net erkek demişlerdi öyle de oldu. Bunda biraz üzüldük öğrenemedik diye 😀🙈
user__ezgi Birkatibe bizde dumur olmustuk kiz saniyoduk erkek oldugunu duyunca😅 ama sonra alisiyo insan evlat olunca saglikli olsun gerisi onemsizmis🥰❤️ allah saglikla kucaginiza almayi nasip eder insallah bu evladinizi da🙏🏻