Hamile olup olmadığımı bilemiyorum ama bundan 6gun önce korunmasız iliskim oldu acaba hamilelik olusmusmudur bugün dış kanal tevasi yaptım iki defa röntgen çektirdim dış röntgeni düşük radyosyanmis ama bilemiyorum aranızda bu durumu yasiyip bı sorun yasaayn oldu mu acaba