Ayse_3065 ben sana sole soleyim benim betam ilk öğrendiğimde 220 ile öğrendim 12 günün sonunda 1308 olmuş ve doktor banada beta artisin iyi değil demişti normalde daha yüksek olmasını gerekiyormuş ve o hafta keseyide bebegide göremedi dedi sağlıksız yada dış gebelik olabilir dedi bekleyelim haftaya tekrar gel dedi haftaya gittim keseyi gördü kalp atışı yok dedi bir hafta daha geçti dedi kalp atisinj dinleyelim normal ultrasonla yine duyamadi vajina dan yaptı kontrolü