3 kez aralikli bir sekilde kan verdim tsh degerim ilkinde 4 cikti ikincisinde 1.7 üçüncüsünde 2.7 çıktı kadin dogum uzmani en sonki cikan değerime kötü yorum yapmadi ama dahiliye uzmanı istenilen sınır değeri 2.5 biz bu değere getirmek için iyot takviyesi verelim sana dedi jodid isimli ilaci verdi degerim yüksek degil ama her seferinde farkli cikiyor sonuç takviye ilacini kullanmak istemiyorum bir sorun olur mu acaba folik asitle beraber kullanilir mi