Skck eğer sıcak yerdeysen Istanbul ızmır gıbı, yanı dogu bolgesı yada soğuk olan yerlerde degılsen bebısıne bı zıbın bı ınce kısa kollu tulum yeterlı bıde yüzünü cızmesın dıye eldiven geçirirsın eline ayağına da çorap yeterlı.
Aksam soguk oluyor dıyorsan tulumu ınce uzun kollu gıydırırsın başka bıseye gerek yok bebıs fenalık gecırır sıcakta