Merhaba, hamileliğin başlarından itibaren aşırı göğüs hassasiyeti, karında şişkinlik ve sertlik vardı. Şimdi 12+3 haftalık olduk 2 gündür göğüslerimde eski hassasiyet kalmadı ve karnım da yumuşak. Bu ilk sağlıklı gebeliğim acemiyim biraz korkuyorum. Bu durumları yaşadınız mı, normal mi?