Kızlar selam , bu süreci yaşayan varsa lütfen yazsın. Normal doktor kontrolüne gelmiştim karaciğer enzimlerim yüksek diye . Doktor kordon 2 kez dolanmış ve ciğerlerindeki değerler geçen haftaya göre yükselmiş sezaryana girmelisin bugün dedi .
Suan nst deyim doktoru bekliyorum . Çok üzgünüm hep normal doğum istedim . Süreci nasıl ilerletmeliyim bilmiyorum korku ağlama bebek daha 37de sanki hata yapıyorum çok küçük izin vermesem mi diyorum ..