Artan hormonunuzdan dolayı, benimde diş etim şişmişti ve çok kanıyordu, şuan doğumuma 5 gün var kendiliğinden ufaldı. Ben diş doktoruna gittiğimde birşey yapamayacağını söyledi, doğum sonra kendiliğinden küçülüp gideceğini söyledi. Kullanabileceğiniz tek şey antibiyotik, oda bende pek işe yaramadı maalesef. Önereceğim tek şey çok fazla ellerinizle temas etmeyin ve diş bakımınızı günde 2 kere yapın.