Kızlar biz tayinciyiz belli bi 2 sene sonra falan başka şehre gidicez sormak istediğim bu durumda olanlar nasıl beşik tercih ettiniz acaba yardımcı olurmusunuz çok kararsız kalıyorum varsa görselde atabilirmisiniz taşındık kolay oldu 3 4 yaşına kadar rahat kullandık falan gibi iyi bişey alıp sök tak olunca kötü oluyor malum