Ben 1.dozu yaptıralı bir ayı geçti 2. Yi vurulcam.Biraz kolum ağrıdı ve şişti agri ertesi gün geçti gibi şişlik bir haftada geçti ama çok hafifti zaten sarsmadi yani herkeste aynı olmayabilir tabi yan etkiler ates yapan duymuştum mesela boğazı hiç duymadım.