Kızlar bebeğim 5 günlük.
2 günlükken sarılık değeri 9.1 çıkmıştı
3 günlükken 11.5
Bugün tekrar verdik 14.5 çıkmış.
Yüzü bana biraz sarı geliyor doktor bacaklarına bakarak çok değil dedi. Emziriyorum, zaten en geç 1,5 saatte kendisi uyanıyor emmek için uyanmazsa bile ben 2. Saatte mutlaka uyandırıyorum.
Günde 10-12 tane bez gidiyor kaka ve çiş yapıyor.
Doktor mamaya gerek yok dedi , doğum kilosu 3520 gramdı 5. Gün bugün 3420 gr çıktı.
Şimdi sarılık var mı yok mu napcan lazım doktor hiç bişey açıklamadı ben ağzından zorla laf aldım resmen çok aklıma yakıldı. Yarın tekrar kan verin dedi baika doktora görüncem zaten ama bilgisi olan var mı?