1cocuk1bebek Kızlar fotoğraf bastırmak istiyorum hatıra kalması için fotoğrafın kalitesini bozmayacak memnun kaldığınız önerebileceğiniz bir sayfa var mı ?
NM_mom Ben de kızımın 1 yaşına olan fotoğraflarını çıkarmıştım sosyopix uygulamasından yaptırdım, kalite bozulmadı memnun kaldım🧚🏻♀️
Nuriskolosko 1cocuk1bebek Eskiden çok uygundu ben 5 liraya 105 poloraid fotoğraf çıkartmıştım Gerçi şimdi 5 liraya cami tuvaleti var 😂😂🤭🤭😂😂 Neyse kampanyalı kategoriler oluyor yine arada uygun fiyata denk gelirseniz kaçırmayın derim 🥰