Ben 35+5’te kontrole gitmiştim nst çekildi çocuğun kalp atışları çok hızlı dedi doktorum tekrar çektirdim düz çizgiler var bu durum daha da istenilmeyen bir durum çocuğun sıkıntılı bir durumda olduğunu gösterir suni sancıyı falan beklemeden sezaryenle almamız lazım dedi birkaç saatte doğum oldu