Merkaba kizlar
Bugun suyumun azaldığını öğrendim doktor dahada azalirsa sezeryana alacam dedi carsamba gunu azalmazsa suni sancı ile deneyecek çünkü ben normal doğum istiyorum sorum şu acaba suyum tekrar fazlalasir mi başına gelen varmi suyu az olup sonradan normala döndü mü biraz korktum doğrusu