Merhaba arkadaşlar 12. Gün beta hcg 430 çıktı. Tüp bebek merkezi 10 gün sonra gelin hayırlı olsun dedi. Keseyi görecek doktor dediler. Ben tekrar kan vermedim. Nedense bugün sancım biraz daha fazla. Sanki regl baslayacakmış gibi. Bir olumsuzluk var mıdır? 🥺🥺